Idi na glavni sadržaj
Bočni panel
Trenutno pristupate kao gost (
Prijava
)
Osnovi marketinga
Početna stranica
Kursevi
Fakultet za poslovne studije, Beograd
Osnovne strukovne studije
Prva godina studija
Osnovi marketinga
Forumi
Pretraži forume
Pretraži forume
Opšti forumi
Forum
Opis
Diskusije
Forum vesti
Opšte novosti i najave
0
Forumi za učenje
Tema
Forum
Opis
Diskusije
1. Marketing na početku XXI veka
1. Aktuelni marketinški izazovi
0
1. Načini onlajn marketinških istraživanja
0
2. Marketinško planiranje; MIS; Marketing okruženje; Analiza i predviđanje tražnje
2. Trendovi u mikro i makro okruženju
0
3. Ponašanje krajnjih potrošača; Ponašanje organizacija kao kupaca
3. Ponašanje digitalnih krajnih potrošača
0
4. Konkurenti i konkurentne strategije
4. Ko su tržišni lideri u Srbiji i kakve marketinške strategije sprovode? Objasnite marketing strategiju tržišnog nišera na primeru organizacije (po Vašem izboru).
0
4. Tržišni nišeri
0
5. Ciljni marketing; Segmentacija tržišta i izbor ciljnog tržišta; Izbor, stvaranje i održavanje konkurentne prednosti organizacije
5. Ciljni marketing u Srbiji
0
5. Izvori konkurentne prednosti organizacija
0
6. Strategije pozicioniranja i diferenciranja marketing ponude u toku životnih ciklusa proizvoda i tržišta
6. Strategije pozicioniranja marketing ponude organizacija
0
6. Strategije diferenciranja marketing ponude organizacija
0
8. Razvoj novih marketing ponuda; • Diferenciranje proizvoda; Diferenciranje usluga
8. Predlozi uvođenja novih proizvoda
0
8. Koncept uvođenja novih usluga
0
9. Određivanje cene; Diferenciranje cene
9. Načini diferenciranja cena organizacija u Srbiji
0
10. Marketing kanali; Maloprodaja, veleprodaja i marketinška logistika
10. Trendovi u maloprodaji
0
11. Direktni i on-line marketing
11. Marketinške aktivnosti organizacija na Fejsbuku
0
12. Integrisane marketinške komunikacije; Oglašavanje, podsticanje prodaje i odnosi s javnošću; Lična prodaja
12. Načini integrisanih marketing komunikacija organizacija u Srbiji
0
12. Angažovanje referentnih pojedinaca u oglašavanju proizvoda i usluga
0
13. Organizovanje, primena i kontrola marketinških aktivnosti
13. Koje organizacije u Srbiji stvaraju i održavaju potrošače i profit?
0
M15 Marketing strategija
15. Marketinške strategije organizacija u Srbiji
0
Osnovi marketinga
Početna stranica
Kalendar