Циљ предмета |
Усавршавање вештина коришћења немачког језика, проширивање знања о његовим граматичким структурама и лексици, као и стицање дубљих сазнања о културним датостима немачког говорног подручја и лингвопрагматички релевантним обрасцима комуницирања. | |||
Исход предмета |
Студенти разумеју садржај кразких усмених и писаних текстова на немачком језику из области које се тичу свакодневног живота и најчешћих пословних активности. Студенти умеју да у писменом и усменом општењу једноставним језичким средствима саопштавају и траже информације о себи и другима и реализују основне комуникативне науме и потребе везане за ситуације из пословног живота. | |||
И | ||||
Теоријска настава |
Комуникативне ситуације: small talk као иницијална контактна активност; уговарање термина, израда презентација, представљање активности фирме, пропагандна и рекламна активност. Граматички садржаји: проста и сложена времена индикатива, презент пасива, конјунктив претерита основних модалних и помоћних глагола. Деклинабилне врсте речи - меничка и заменичка промена. Индиректни говор. Текстуалне врсте у пословној пракси. |
|||
Практична настава (вежбе, ДОН, студијски истражива-чки рад) | Коришћење научених језичких средстава у циљу симулације говорних ситуација путем једноставних формата задатака /дијалог, roleplay/. | |||
Литература | ||||
1 | Hilpert, S./Kerner, M./ Niebisch, D./ Specht, F./Weers, D./Reimann, M./Tomaszewski, A. Schritte International 2. Kursbuch und Arbeitsbuch (Lektion 4-7). Hueber Verlag, 2007 | |||
2 | Hilpert, S./Kerner, M./ Niebisch, D./ Specht, F./Weers, D./Reimann, M./Tomaszewski, A. Schritte International 3. Kursbuch und Arbeitsbuch (Lektion 1-7). Hueber Verlag, 2007 | |||
3 | Влајковић, Н/Жерајић, А. 2011. "Abenteuer Multi-Kulti. Ein methodisch-didaktisches Handbuch", Београд: Завод за уџбенике | |||
4 | Ђукановић, Ј./Дурбаба, О. (2008): Граматика немачког језика за средњу школу. ЗУНС: Београд. |
"Циљпредмета" Усавршавање вештина коришћења немачког језика, проширивање знања о његовим граматичким структурама и лексици, као и стицање дубљих сазнања о културним датостима немачког говорног подручја и лингвопрагматички релевантним обрасцима комуницирања. "Исходпредмета" Студенти разумеју садржај кразких усмених и писаних текстова на немачком језику из области које се тичу свакодневног живота и најчешћих пословних активности. Студенти умеју да у писменом и усменом општењу једноставним језичким средствима саопштавају и траже информације о себи и другима и реализују основне комуникативне науме и потребе везане за ситуације из пословног живота. И "Теоријсканастава" "Комуникативне ситуације: small talk као иницијална контактна активност; уговарање термина, израда презентација, представљање активности фирме, пропагандна и рекламна активност.Граматички садржаји: проста и сложена времена индикатива, презент пасива, конјунктив претерита основних модалних и помоћних глагола. Деклинабилне врсте речи - меничка и заменичка промена. Индиректни говор. Текстуалне врсте у пословној пракси." Практична настава (вежбе, ДОН, студијски истражива-чки рад) Коришћење научених језичких средстава у циљу симулације говорних ситуација путем једноставних формата задатака /дијалог, roleplay/. Литература 1 Hilpert, S./Kerner, M./ Niebisch, D./ Specht, F./Weers, D./Reimann, M./Tomaszewski, A. Schritte International 2. Kursbuch und Arbeitsbuch (Lektion 4-7). Hueber Verlag, 2007 2 Hilpert, S./Kerner, M./ Niebisch, D./ Specht, F./Weers, D./Reimann, M./Tomaszewski, A. Schritte International 3. Kursbuch und Arbeitsbuch (Lektion 1-7). Hueber Verlag, 2007 3 Влајковић, Н/Жерајић, А. 2011. "Abenteuer Multi-Kulti. Ein methodisch-didaktisches Handbuch", Београд: Завод за уџбенике 4 Ђукановић, Ј./Дурбаба, О. (2008): Граматика немачког језика за средњу школу. ЗУНС: Београд.
- Predavač: Maja Spasojević
Циљ предмета |
Усавршавање вештина коришћења немачког језика, проширивање знања о његовим граматичким структурама и лексици, као и стицање дубљих сазнања о културним датостима немачког говорног подручја и лингвопрагматички релевантним обрасцима комуницирања. | |||
Исход предмета |
Студенти разумеју садржај кратких усмених и писаних текстова на немачком језику из области које се тичу свакодневног живота и најчешћих пословних активности. Студенти умеју да у писменом и усменом општењу једноставним језичким средствима саопштавају и траже информације о себи и другима и реализују основне комуникативне науме и потребе везане за ситуације из пословног живота. | |||
И | ||||
Теоријска настава |
Комуникативне ситуације: small talk као иницијална контактна активност; уговарање термина, израда презентација, представљање активности фирме, пропагандна и рекламна активност. Граматички садржаји: проста и сложена времена индикатива, презент пасива, конјунктив претерита основних модалних и помоћних глагола. Деклинабилне врсте речи - меничка и заменичка промена. Индиректни говор. Текстуалне врсте у пословној пракси. |
|||
Практична настава (вежбе, ДОН, студијски истражива-чки рад) | Коришћење научених језичких средстава у циљу симулације говорних ситуација путем једноставних формата задатака /дијалог, roleplay/. | |||
Литература | ||||
1 | Hilpert, S./Kerner, M./ Niebisch, D./ Specht, F./Weers, D./Reimann, M./Tomaszewski, A. Schritte International 2. Kursbuch und Arbeitsbuch (Lektion 4-7). Hueber Verlag, 2007 | |||
2 | Hilpert, S./Kerner, M./ Niebisch, D./ Specht, F./Weers, D./Reimann, M./Tomaszewski, A. Schritte International 3. Kursbuch und Arbeitsbuch (Lektion 1-7). Hueber Verlag, 2007 | |||
3 | Влајковић, Н/Жерајић, А. 2011. "Abenteuer Multi-Kulti. Ein methodisch-didaktisches Handbuch", Београд: Завод за уџбенике | |||
4 | Ђукановић, Ј./Дурбаба, О. (2008): Граматика немачког језика за средњу школу. ЗУНС: Београд. |
- Predavač: Maja Spasojević
- Predavač: Vladimir Živanović