Fakultet za međunarodnu ekonomiju

Osnovne studije

Četvrta godina

Циљ
предмета
Усавршавање вештина коришћења немачког језика, проширивање знања о његовим граматичким структурама и лексици, као и стицање дубљих сазнања о културним датостима немачког говорног подручја и лингвопрагматички релевантним обрасцима комуницирања. 
Исход
предмета
Студенти разумеју садржај кразких усмених и писаних текстова на немачком језику из области које се тичу свакодневног живота и најчешћих пословних активности. Студенти умеју да у писменом и усменом општењу једноставним језичким средствима саопштавају и траже информације о себи и другима и реализују основне комуникативне науме и потребе везане за ситуације из пословног живота.  
И
Теоријска
настава
Комуникативне ситуације: small talk као иницијална контактна активност; уговарање термина, израда презентација, представљање активности фирме, пропагандна и рекламна активност.
Граматички садржаји: проста и сложена времена индикатива, презент пасива, конјунктив претерита основних модалних и помоћних глагола. Деклинабилне врсте речи - меничка и заменичка промена. Индиректни говор. Текстуалне врсте у пословној пракси.
Практична настава (вежбе, ДОН, студијски истражива-чки рад) Коришћење научених језичких средстава у циљу симулације говорних ситуација путем једноставних формата задатака /дијалог, roleplay/. 
Литература
1 Hilpert, S./Kerner, M./ Niebisch, D./ Specht, F./Weers, D./Reimann, M./Tomaszewski, A. Schritte International 2. Kursbuch und Arbeitsbuch (Lektion 4-7). Hueber Verlag, 2007
2 Hilpert, S./Kerner, M./ Niebisch, D./ Specht, F./Weers, D./Reimann, M./Tomaszewski, A. Schritte International 3. Kursbuch und Arbeitsbuch (Lektion 1-7). Hueber Verlag, 2007
3 Влајковић, Н/Жерајић, А. 2011. "Abenteuer Multi-Kulti. Ein methodisch-didaktisches Handbuch", Београд: Завод за уџбенике
4 Ђукановић, Ј./Дурбаба, О.  (2008): Граматика немачког језика за средњу школу. ЗУНС: Београд.

"Циљпредмета" Усавршавање вештина коришћења немачког језика, проширивање знања о његовим граматичким структурама и лексици, као и стицање дубљих сазнања о културним датостима немачког говорног подручја и лингвопрагматички релевантним обрасцима комуницирања. "Исходпредмета" Студенти разумеју садржај кразких усмених и писаних текстова на немачком језику из области које се тичу свакодневног живота и најчешћих пословних активности. Студенти умеју да у писменом и усменом општењу једноставним језичким средствима саопштавају и траже информације о себи и другима и реализују основне комуникативне науме и потребе везане за ситуације из пословног живота.   И "Теоријсканастава" "Комуникативне ситуације: small talk као иницијална контактна активност; уговарање термина, израда презентација, представљање активности фирме, пропагандна и рекламна активност.Граматички садржаји: проста и сложена времена индикатива, презент пасива, конјунктив претерита основних модалних и помоћних глагола. Деклинабилне врсте речи - меничка и заменичка промена. Индиректни говор. Текстуалне врсте у пословној пракси." Практична настава (вежбе, ДОН, студијски истражива-чки рад) Коришћење научених језичких средстава у циљу симулације говорних ситуација путем једноставних формата задатака /дијалог, roleplay/. Литература 1 Hilpert, S./Kerner, M./ Niebisch, D./ Specht, F./Weers, D./Reimann, M./Tomaszewski, A. Schritte International 2. Kursbuch und Arbeitsbuch (Lektion 4-7). Hueber Verlag, 2007 2 Hilpert, S./Kerner, M./ Niebisch, D./ Specht, F./Weers, D./Reimann, M./Tomaszewski, A. Schritte International 3. Kursbuch und Arbeitsbuch (Lektion 1-7). Hueber Verlag, 2007 3 Влајковић, Н/Жерајић, А. 2011. "Abenteuer Multi-Kulti. Ein methodisch-didaktisches Handbuch", Београд: Завод за уџбенике 4 Ђукановић, Ј./Дурбаба, О.  (2008): Граматика немачког језика за средњу школу. ЗУНС: Београд.

Циљ
предмета
Усавршавање вештина коришћења немачког језика, проширивање знања о његовим граматичким структурама и лексици, као и стицање дубљих сазнања о културним датостима немачког говорног подручја и лингвопрагматички релевантним обрасцима комуницирања. 
Исход
предмета
Студенти разумеју садржај кратких усмених и писаних текстова на немачком језику из области које се тичу свакодневног живота и најчешћих пословних активности. Студенти умеју да у писменом и усменом општењу једноставним језичким средствима саопштавају и траже информације о себи и другима и реализују основне комуникативне науме и потребе везане за ситуације из пословног живота.  
И
Теоријска
настава
Комуникативне ситуације: small talk као иницијална контактна активност; уговарање термина, израда презентација, представљање активности фирме, пропагандна и рекламна активност.
Граматички садржаји: проста и сложена времена индикатива, презент пасива, конјунктив претерита основних модалних и помоћних глагола. Деклинабилне врсте речи - меничка и заменичка промена. Индиректни говор. Текстуалне врсте у пословној пракси.
Практична настава (вежбе, ДОН, студијски истражива-чки рад) Коришћење научених језичких средстава у циљу симулације говорних ситуација путем једноставних формата задатака /дијалог, roleplay/. 
Литература
1 Hilpert, S./Kerner, M./ Niebisch, D./ Specht, F./Weers, D./Reimann, M./Tomaszewski, A. Schritte International 2. Kursbuch und Arbeitsbuch (Lektion 4-7). Hueber Verlag, 2007
2 Hilpert, S./Kerner, M./ Niebisch, D./ Specht, F./Weers, D./Reimann, M./Tomaszewski, A. Schritte International 3. Kursbuch und Arbeitsbuch (Lektion 1-7). Hueber Verlag, 2007
3 Влајковић, Н/Жерајић, А. 2011. "Abenteuer Multi-Kulti. Ein methodisch-didaktisches Handbuch", Београд: Завод за уџбенике
4 Ђукановић, Ј./Дурбаба, О.  (2008): Граматика немачког језика за средњу школу. ЗУНС: Београд.