Uvodna sekcija (tematski format)
Marketing
M1 - Marketing na pocetku XXI veka
M2 - Marketinško planiranje; MIS; Marketing okruzenje; Analiza i predvidjanje traznje
M3 - Ponasanje krajnjih potrosaca i organizacija kao kupaca
M4 - Konkurenti i konkurentne strategije
M5 Segmentacija i izbor ciljnog trzista; Konkurentna prednost
M6 - Strategije pozicioniranja i diferenciranja marketing ponude
M7 Prvi kolokvijum
Pogledati obaveštenje o kolokvijumima iz Marketinga
M8 - Razvoj novih marketing ponuda
M9 - Odredjivanje cene; Diferenciranje cene
M10 - Marketing kanali; Maloprodaja, veleprodaja i marketing logistika
M11 - Direktni i on-line marketing
M12 - Integrisane marketing komunikacije
M13 - Organizovanje, primena i kontrola marketing aktivnosti
M14 Drugi kolokvijum
Pogledati obaveštenje o kolokvijumima iz MarketingaM15 Marketinške strategije
Na kraju kursa, u petnaestoj nedelji student je u mogućnosti da sastavi marketinške strategije.