Uvodna sekcija (sedmični format)
PONAŠANJE POTROŠAČA
1. Uvod u ponašanje potrošača
2. Osnove za segmentaciju potrošača
3. Geografski i demografski faktori ponašanja krajnjih potrošača
4. Ekonomski faktori ponašanja krajnjih potrošača
5. Društveni faktori ponašanja krajnjih potrošača
6. Percepcija i stavovi kao psihološki faktori ponašanja krajnjih potrošača
7. Prvi kolokvijum
Pogledati obaveštenje o kolokvijumima
8. Ličnost i učenje kao psihološki faktori ponašanja krajnjih potrošača
9. Situacioni faktori i proces odlučivanja krajnjih potrošača
10. Modeli odlučivanja krajnjih potrošača o kupovini
11. Organizacije kao potrošači
12. Faktori okruženja
13. Organizacioni,grupni i individualni faktori
14. Proces odlučivanja organizacija o kupovini; 15. Modeli ponašanja organizacija kao potrošača
15. Drugi kolokvijum
Pogledati obaveštenje o kolokvijumima